وبلاگ حوزه بسیج دانش آموزی عشایری شهید فهمیده

سلام
آنچه پیش روی شماست وبلاگ حوزه بسیج دانش آموزی عشایری است.که با هدف انعکاس فعالیت های بسیج دانش آموزی،معرفی شهدای دانش آموز عشایر،معرفی دانش آموزان و نخبگان عشایر و تبادل تجربیات و نظرات راه اندازی شده است.
پیشاپیش از همه ی دوستانی که ما را از ارائه نقد های سازده خود بهرمند میسازند،صمیمانه سپاسگذاریم.

با احترام،مدیریت فضای مجازی بسیج دانش آموزی عشایری فارس

آخرین نظرات
نویسندگان
حجاب از موضوعات مهم فرهنگی است که در تمام ادیان آسمانی بدان توصیه شده و امروز که فرهنگ غرب با تبلیغات وسیع خود بدنبال ترویج بی عفتی و بی حجابی و فرهنگ برهنگی است وظیفه ما، خنثی کردن اهداف دشمن و تلاش در جهت دستیابی به فرهنگ و الگوی ناب فاطمی (س) و آگاهی دادن به دانش آموزان نسبت به حجاب برتر است.
لذا بسیج دانش آموزی استان فارس در تاریخ پنجم مرداد اقدام به برگزاری اردوی یک روزه ویژه دانش آموزان عضو طرح ندای فطرت در اردوگاه شهید دستغیب کرد.
در افتتاحیه این اردو برادر دوستدار مسئول محترم سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس در مورد اهداف این برنامه سخنانی را ایراد نمود و در ادامه خواهر عبدی مدرس حوزه و دانشگاه در موضوع "تصور بچه ها از دین"مطالبی را ارائه دادند و پیرامون آن به بحث و تبادل نظر پرداختند.
در پایان این برنامه که با مسابقات ورزشی و فرهنگی همراه بود به تعداد 11 نفر از دانش آموزان برتر شرکت کننده در مسابقات به رسم یادبود هدایایی داده شد.
لازم به ذکر است که طرح ندای فطرت در حال حاضر به صورت محدود و آزمایشی در 5 مدرسه از نواحی مختلف شیراز توسط مربیان به صورت آموزش چهره به چهره ادامه خواهد داشت.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۹
Hessam Heidari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی