وبلاگ حوزه بسیج دانش آموزی عشایری شهید فهمیده

سلام
آنچه پیش روی شماست وبلاگ حوزه بسیج دانش آموزی عشایری است.که با هدف انعکاس فعالیت های بسیج دانش آموزی،معرفی شهدای دانش آموز عشایر،معرفی دانش آموزان و نخبگان عشایر و تبادل تجربیات و نظرات راه اندازی شده است.
پیشاپیش از همه ی دوستانی که ما را از ارائه نقد های سازده خود بهرمند میسازند،صمیمانه سپاسگذاریم.

با احترام،مدیریت فضای مجازی بسیج دانش آموزی عشایری فارس

آخرین نظرات
نویسندگان

مدیران به اردو رفتند! + عکس

دوشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۵ ق.ظ

دومین دوره طرح تربیت مدیران تراز انقلاب اسلامی ویژه دانش آموزان پایه اول دبیرستان های شهر شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس، دانش آموزان نخبه و مستعد پایه اول دبیرستان های شهر شیراز پس از طی مراحل گزینش و انتخاب، در اردوی چهار روزه طرح شرکت کردند.
در این اردو که در دو بخش خواهر و برادر به طور مجزا برگزار گردید، صد و پنجاه نفر خواهر در اردوگاه شهید دستغیب و صد و پنجاه نفر برادر در اردوگاه امام علی (ع)، زیر نظر اساتید مجرب از شهر مقدس قم با مباحث اعتقادی و مهارت های مدیریتی آشنا شدند.
مهارت ارتباط موثر، هدیه الهی، آموزش فن نویسندگی و انسان شناسی از مهم ترین موضوعات و سرفصل های این دوره بود که دانش آموزان به یادگیری آنها پرداختند.
در کنار کلاس ها، برگزاری حلقه های مطالعاتی، کرسی های آزاد اندیشی و نشست های جمعی از دیگر برنامه ها در حوزه آموزش دانش آموزان بود.
برگزاری مسابقات ورزشی اعم از فوتبال، والیبال، طناب کشی و بدمینتون و هم چنین پخش نماهنگ ها و مستندها، از برنامه های شاد و مفرحی بود که به جذابیت اردو افزوده بود.
حجت الاسلام جوکار مسئول تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانش آموزی در این رابطه گفت: در این اردو مهم ترین نیازهای یک دانش آموز که در مدرسه به آنها پرداخته نشده است، به دانش آموزان آموزش داده شد.
جوکار افزود: با عنایت خداوند متعال اساتید دعوت شده از قم اساتید مجرب و عالمی بودند که شرکت کنندگان در دوره از حضور این عزیزان، نهایت استفاده را کردند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۹
Hessam Heidari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی