وبلاگ حوزه بسیج دانش آموزی عشایری شهید فهمیده

سلام
آنچه پیش روی شماست وبلاگ حوزه بسیج دانش آموزی عشایری است.که با هدف انعکاس فعالیت های بسیج دانش آموزی،معرفی شهدای دانش آموز عشایر،معرفی دانش آموزان و نخبگان عشایر و تبادل تجربیات و نظرات راه اندازی شده است.
پیشاپیش از همه ی دوستانی که ما را از ارائه نقد های سازده خود بهرمند میسازند،صمیمانه سپاسگذاریم.

با احترام،مدیریت فضای مجازی بسیج دانش آموزی عشایری فارس

آخرین نظرات
نویسندگان

مجلس شورای دعوت سلفی مصر در پیامی رسمی بر روی پایگاه خود خطاب به کشورهای عربی و در اظهاراتی ایران‌هراسانه از آنها خواست نسبت به آنچه خطر تهران در آینده نامید، بیدار باشند.

 

به گزارش «شیعه نیوز» ، «رجب ابوبسیسه» عضو مجلس شورای دعوت سلفی مصردر اظهاراتی ضد ایرانی اعلام کرد: کشورهای عربی باید نسبت به خطر آینده از ناحیه ایران آگاه باشند و رفتارهای اعراب شرایط ایجاد تنش در منطقه توسط ایران را به وجود آورده است.

این رهبر سلفی در پیامی رسمی به کشورهای عربی بر روی پایگاه اینترنتی دعوت سلفی نوشت: آیا عملکرد ایران و قبل از آن عملکرد اسرائیل شما را ناراحت نمی کند؟ کدام یک از شما امروز از اقدامات آنها رنج می‌برد؟ اما اشتباه، قدیمی؛ سهل انگاری، کهنه و تفکر سست است (هنوز همان روند را ادامه می دهید).

وی افزود: راه‌حل در دستان شما و واضح و روشن است، ارزشی برای شما وجود ندارد مگر به شریعتتان.

ابوبسیسه پیامی نیز برای جوانان عرب فرستاد و گفت: شما امید آینده هستید و بر دوش ما مسولیت و باری بزرگ است، این عیب است که امت و ملتتان را به سمت توطئه‌های دشمن پیش ببرید در حالی که خودتان نمی‌فهمید؛ حال خواه این موضوع با تفکر ملت باشد یا وارد کردن شیوه‌های عجیب و غریب.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۸
pooriya aliyari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی