وبلاگ حوزه بسیج دانش آموزی عشایری شهید فهمیده

سلام
آنچه پیش روی شماست وبلاگ حوزه بسیج دانش آموزی عشایری است.که با هدف انعکاس فعالیت های بسیج دانش آموزی،معرفی شهدای دانش آموز عشایر،معرفی دانش آموزان و نخبگان عشایر و تبادل تجربیات و نظرات راه اندازی شده است.
پیشاپیش از همه ی دوستانی که ما را از ارائه نقد های سازده خود بهرمند میسازند،صمیمانه سپاسگذاریم.

با احترام،مدیریت فضای مجازی بسیج دانش آموزی عشایری فارس

آخرین نظرات
نویسندگان

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

یک عضو مجمع مطالعات اسلامی الازهر در ادامه جنگ رسانه‌ای این نهاد، ضمن اعلام مخالفت با نمایش فیلم "محمد رسول‌الله" ساخت ایران گفت: اکران این فیلم، شرعا حرام است.

 "محمد الشحات الجندی" عضو مجمع مطالعات اسلامی الازهر ضمن اعلام مخالفت با نمایش فیلم "محمد رسول‌الله" ساخت ایران گفت: اکران این فیلم که در آن شخصیت پیامبر [صلی الله علیه و آله] توسط یک شخص بازی می شود شرعا حرام است.

وی در ادامه ادعا کرد: شیعیان تلاش می‌کنند نمادها‌ و اصول اسلامی را از خلال تعرض به پیامبران و به ویژه [حضرت] محمد [صلی الله علیه و آله] هدف قرار دهند.

الجندی سپس گفت: الازهر شریف اینگونه جُرم‌ها را رد کرده و به صراحت موضع خود را نسبت به فیلم ساخته شده در ایران اعلام کرده است.

وی سپس تجسم پیامبران توسط شیعه را به مثابه خروج از اجماع اهل سنت توصیف کرد!

در حالی که مجید مجیدی بارها توضیحاتی را درباره عدم نمایش چهره پیامبر(صلی الله علیه و آله ) در فیلمش ارائه داده است اما الازهر باز هم این فیلم را همزمان با اکران آن در هفته گذشته محکوم کرد.

«شیح عمر الدیب» معاون سابق الازهر در هفته گذشته گفت: بازیگری که نقش حضرت محمد(صلی الله علیه و آله ) را بازی می‌کند، ممکن است، بعدها و در فیلمی دیگر در نقش یک مجرم ایفای نقش کند! و بینندگان ممکن است این شخصیت مقدس را به جرم و جنایت نسبت بدهند.

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۰۰
pooriya aliyari