وبلاگ حوزه بسیج دانش آموزی عشایری شهید فهمیده

سلام
آنچه پیش روی شماست وبلاگ حوزه بسیج دانش آموزی عشایری است.که با هدف انعکاس فعالیت های بسیج دانش آموزی،معرفی شهدای دانش آموز عشایر،معرفی دانش آموزان و نخبگان عشایر و تبادل تجربیات و نظرات راه اندازی شده است.
پیشاپیش از همه ی دوستانی که ما را از ارائه نقد های سازده خود بهرمند میسازند،صمیمانه سپاسگذاریم.

با احترام،مدیریت فضای مجازی بسیج دانش آموزی عشایری فارس

آخرین نظرات
نویسندگان
جانشین فرمانده کل سپاه گفت:

حفظ هویت انقلاب اسلامی از اهداف ماموریت‌های سپاه است

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: سپاه حفاظت تنها در گیت‌ها وظیفه بازرسی را بر عهده ندارد، بلکه اعتباربخشی و حفظ هویت انقلاب اسلامی نیز در این مامویت‌ها باید دنبال شود.
سردار سرتیپ «حسین سلامی» جانشین فرمانده کل سپاه، در جمع کارکنان سپاه حفاظت هواپیمایی، از سپاه به‌عنوان نهادی اعتقادی و آرمانی یاد کرد و گفت: پاسداران سپاه حفاظت در عرصه‌ای به انجام ماموریت می‌پردازند که از بیشترین ارتباط با تمام اقشار، نخبگان، سرمایه‌گذاران و مسئولین در سطوح مختلف برخوردارند؛ لذا کوچک ترین اعمال شما در ماموریت‌ها، می‌تواند بازتاب وسیعی در جامعه داشته باشد.
 http://tanvir.ir/files/fa/news/1393/4/10/87279_670.jpg

وی ماموریت پرسنل حفاظت هواپیمایی را ماموریتی سخت و حساس برشمرد و تاکید کرد: طراوت و شادابی، برخورداری از دانش فنی و آشنایی با استانداردها از ویژگی‌های ماموریتی سپاه حفاظت است از سوی دیگر در عین حال که جدیت در ماموریت حرفه‌ای باید مورد توجه قرار بگیرد، اخلاق دینی و تواضع در عمل نیز می‌تواند ماموریت‌های محوله را کامل کند.

جانشین فرمانده کل سپاه عنوان کرد: رسالت پاسداری یک کل واحد است و هر عمل تاکتیکی و تکنیکی می‌بایست در چارچوب معنویت و ارزش‌های دینی صورت پذیرد. زیرا ویژگی مهم سپاه جنبه ارزشی، معنوی، انقلابی و اخلاص در کار است.

 سردار سلامی با بیان اینکه نمونه بارز شاخصه‌های پاسداری را می‌توان در نیروهای سپاه حفاظت هواپیمایی یافت، اظهار کرد: بدانید که آراستگی به نور معنویت می‌بایست در همگان جلوه‌گر شود؛ چراکه ظاهر افراد از باطن آنها سرچشمه می‌گیرد، پس باید با برنامه‌های معنوی همچون طرح رمضان و برگزاری جلسات قرآنی معنویت را در بین کارکنان تقویت کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۰
Hessam Heidari

نظرات  (۲)

۱۰ تیر ۹۳ ، ۱۵:۰۲ محسن تقی زاده
کشاورزی دقیق (روباتیک)

برگرفته شده از biosystem.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی