وبلاگ حوزه بسیج دانش آموزی عشایری شهید فهمیده

سلام
آنچه پیش روی شماست وبلاگ حوزه بسیج دانش آموزی عشایری است.که با هدف انعکاس فعالیت های بسیج دانش آموزی،معرفی شهدای دانش آموز عشایر،معرفی دانش آموزان و نخبگان عشایر و تبادل تجربیات و نظرات راه اندازی شده است.
پیشاپیش از همه ی دوستانی که ما را از ارائه نقد های سازده خود بهرمند میسازند،صمیمانه سپاسگذاریم.

با احترام،مدیریت فضای مجازی بسیج دانش آموزی عشایری فارس

آخرین نظرات
نویسندگان

۳۸ مطلب در خرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

تجربه مدیران کهنسال باید درکنار تحرک و پویایی جوانان قرار گیرد

سردار سلامی ادامه داد: در واقع اصلاح تعدیل هرم مدیریتی در سپاه برای این است که از نشاط، شادابی تحرک و پویایی جوانی در کنار پختگی و تجربی مدیران کهنسال استفاده شود.

به گزارش تنویر سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسدارن در گفتگو با خبرنگار تنویر در مورد تغییر و تحولات مدیریتی در سپاه اظهار داشت: ما نیازمند آن هستیم که پیکره ی مدیریتی سپاه را جوان سازی کنیم تا آن پویایی ذهنی و تحرک فیزیکی و شادابی جوانی که همواره جز خصوصیات برجسته سپاه است دوام پیدا کند.

http://tanvir.ir/files/fa/news/1393/3/28/84869_635.jpg

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۳۶
Hessam Heidari

جلسه شهید جلسه ذکر خداوند/ ولایت مداری یعنی تشخیص نظر ولایت

سردار غیب پرور گفت: انقلاب نورانی امام راحل همه ی اقشار را به خود جلب کرد و مخصوص به یک قشر خاص نبود.
به گزارش تنویر، فرمانده سپاه فجر در یادواره 600 شهید اصناف استان فارس و 500 شهید صنف پوشاک و خیاط اظهار داشت: هنر امام راحل این بود که همه را حول محور مکتب جمع کند و چه دفاع عظیمی مردم انجام دادند.

http://tanvir.ir/files/fa/news/1393/3/27/84559_677.jpg
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۳۴
Hessam Heidari

فرماندهی نوادگان یزید به نام داعش را آمریکا در دست گرفته است

نقدی گفت: از جمله توطئه های دیگر دشمن تفرقه افکنی بین مسلمانان است و لذا تلاش می کنند سلاح مسلمانان که نشانه رفته سمت صهیونیست ها را برگردانند بین خود مسلمانان.

به گزارش تنویر، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در یادواره 600 شهید اصناف استان فارس و 500 شهید صنف خیاط و پوشاک کشور در تالار حافظ شیراز اظهار داشت: اصناف و بازار ما در انقلاب پیشرو بوده اند و در دفاع مقدس نیز بخش زیادی از پوشاک و لوازم رزمندگان ما با کمک اصناف تامین می شد.

http://tanvir.ir/files/fa/news/1393/3/27/84558_491.jpg

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۲۹
Hessam Heidari

رهبر انقلاب: کتاب را از پشت پرده اشک خواندم/ معصومه آباد: خاطرات اسارت امانتی از مردم بود

تقریظ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر کتاب «من زنده‌ام» در مراسم چهارمین پاسداشت «ادبیّات جهاد و مقاومت» در حضور جمعی از پیشکسوتان عرصه ایثار رونمایی شد.

به گزارش تنویر، چهارمین پاسداشت «ادبیات جهاد و مقاومت» با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی‌ رئیس دفتر مقام معظم رهبری، حجت‌الاسلام علی‌اکبر رشاد، سردار علی فضلی، سردار کارگر، حجت‌الاسلام علی شیرازی، مهندس مهدی چمران، حجت‌الاسلام دعایی، علیرضا مختارپور، حجت‌الاسلام علی‌اکبری و جمعی از فرهنگیان، نویسندگان و جهادگران عرصه ادبیات جهاد و مقاومت به منظور رونمایی از تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «‌من زنده‌ام» اثر معصومه آباد در فرهنگسرای اندیشه تهران برگزار شد

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۳۷
Hessam Heidari

آمریکا خواستارعقب‌نشینی کردها دربرابر داعش شد/ مبارزه با صهیونیسم رسانه‌ای محور روز قدس امسال

سردار نقدی گفت: آمریکا خود معرکه داعش را به راه انداخته و از ضعف دولت عراق استفاده کرد و سرویس اطلاعاتی آنها با اکراد تماس گرفته تا در این معرکه عقب نشینی کنند.
بع گزارش تنویر به نقل از  مهر سردار محمد رضا نقدی صبح چهارشنبه در گردهمایی دو روزه منطقه ای ائمه جمعه کشور در رامسر درباره مسائل مهم روز جامعه عنوان کرد: ما امروز درگیر یک جنگ بزرگ هستیم که بسیار سنگین تر و عظیم تر از دفاع مقدس است و دشمنی که خود را در آستانه زوال و نابودی می بیند همه توان را به صحنه آورده است تا ما را به زانو درآورد.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۳۴
Hessam Heidari

فرمانده واحد شدن مزه ای به شیرینی عسل دارد

در جلسه مجمع استانی کاندیدا و به عنوان بازرس مجمع همفکری آینده سازان نیز رای آورد. جزو ده نفر دانش آموز استان فارسی است که به مجلس دانش آموزی راه یافته است.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۳۰
Hessam Heidari

چگونه در نماز حضور قلب داشته باشیم؟

در آخرین روزهای سومین ماه از اولین فصل سال، سومین گردهمایی از سلسله نشست های سرگروه های حلقه صالحین بسیج دانش آموزی شیراز در سالن شهید دوکوهکی ناحیه 2 آموزش و پرورش برگزار گردید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۲۹
Hessam Heidari
شجره طیبه صالحین، گسترده ترین شبکه فرهنگی و تربیتی بسیج است که با روش های متنوع، موجبات رشد آحاد بسیجیان را فراهم می کند.
به گزارش تنویر، جشنواره برترین های شجره طیبه صالحین بسیج 25 خرداد93 در سالن 5آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.
http://tanvir.ir/files/fa/news/1393/3/26/84355_587.jpg

در این مراسم از برگزیدگان مرحله کشوری با اهداء لوح تقدیر، هدایای ویژه و سفرهای زیارتی تقدیر شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۱۹
Hessam Heidari
همایش تجلیل از برترین های شجره طیبه صالحین کشور در محل سالن پنج آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار گردید.
در این همایش از برترین های شجره طیبه صالحین با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و تنی چند از مسئولین تجلیل شد.
http://www.bdfars.ir/files/fa/news/1393/3/26/84455_466.jpg
در رده برترین مسئول سازمان قشری، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی برادر ارجمند جناب سرهنگ صابر ماهانی حائز رتبه دوم گردید که کسب این رتبه را به نمایندگی از دانش آموزان استان فارس تبریک و تهنیت عرض می نماییم.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۱۵
Hessam Heidari

به گزارش تنویر، در راستای نهضت مطالعه مفید ،باهدف اندیشه ورزی و تولید علم، دومین برنامه نشست علمی و پژوهشی گروه های تخصصی کارکنان سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز با حضور سرهنگ عبدالرضا روستا فرمانده این ناحیه و با موضوعات مختلف اعتقادی، فرهنگی، اجتماعی، علمی، پژوهشی، فنی و حرفه ای و هنری در این ناحیه برگزار شد.


http://tanvir.ir/files/fa/news/1393/3/25/84244_296.jpg

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۰۹
Hessam Heidari