وبلاگ حوزه بسیج دانش آموزی عشایری شهید فهمیده

سلام
آنچه پیش روی شماست وبلاگ حوزه بسیج دانش آموزی عشایری است.که با هدف انعکاس فعالیت های بسیج دانش آموزی،معرفی شهدای دانش آموز عشایر،معرفی دانش آموزان و نخبگان عشایر و تبادل تجربیات و نظرات راه اندازی شده است.
پیشاپیش از همه ی دوستانی که ما را از ارائه نقد های سازده خود بهرمند میسازند،صمیمانه سپاسگذاریم.

با احترام،مدیریت فضای مجازی بسیج دانش آموزی عشایری فارس

آخرین نظرات
نویسندگان
گردان «حزب‌الله» عراق نسبت به مداخله آمریکا در عراق هشدار داد و تأکید کرد با قدرت بسیار در مقابل هرگونه مداخله‌ای تحت هر عنوانی که باشد، می‌ایستد.
 تسنیم به نقل از رادیو «المربد» نوشت: گردان حزب‌الله عراق روز سه‌شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد «جان کری، وزیر خارجه آمریکا بعد از ظهر روز دوشنبه (به عراق) آمد تا به رؤسای آن ارائه پشتیبانی از عراق برای خروج این کشور از بحران امنیتی را پیشنهاد دهد، اما ما معتقد هستیم آمریکا و متحدان منطقه‌ای آن پشت این بحران هستند تا گروه‌های تکفیری و بازمانده‌های حزب منحله بعث را در جغرافیای عراق فعال‌سازی کنند و در راستای طرح تجزیه نفرت برانگیز بایدن، این کشور را به مناطق فرقه‌ای و قومی تقسیم کنند».

گردان حزب‌الله افزود: «ما به ملت محترم خود اعلام می‌کنیم که رأس فتنه زیر پاهای فرزندان مجاهد و مبارز شماست و تکفیری‌ها و بعثی‌ها و کسانی که پشت سر آنها ایستاده‌اند این‌بار گورشان را با دستان شما در عراق، سرزمین مقدسات حفر می‌کنند».

گردان حزب‌الله در این بیانیه نسبت به مداخله آمریکایی‌ها در عراق هشدار داد و تأکید کرد: «ما به‌یقین معتقد هستیم که هدف از این مداخله تقسیم کشور و زمینه‌سازی برای حضور نیروهای‌شان در پی شکست آنها در طول سال‌های اشغالگری است».

این بیانیه ادامه داد: «گردان حزب‌الله با قدرت بسیار در مقابل هرگونه مداخله‌ای با هر عنوانی که باشد، می‌ایستد؛ زیرا ما آن را نوع دیگری از اشغالگری می‌دانیم و آمریکا به‌خوبی می‌داند که چگونه مبارزان ما با نیروهای اشغالگر آن مقابله می‌کند و مبارزان ما برای مقابله با هرگونه قدرت آمریکایی که درصدد مداخله در عراق باشد، در آمادگی کامل هستند».

در پایان این بیانیه آمده است: مجدداً به آمریکایی‌ها درباره حتی فکر ورود به عراق که در مخیّله خود بگنجانند هشدار می‌دهیم و به ملت عراق اطمینان می‌دهیم که بحران کاملاً تحت کنترل فرزندان عراق است و به‌خواست خدا نشانه‌های پایان آنها هویدا شده است و آزادی الدجیل ــ سامرا از موشهای داعشی سرآغاز عزت عراقی‌ها و نابودی گروه‌های تکفیری است.‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۸
Hessam Heidari

نظرات  (۱)

۳۱ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۳۱ مدافعان حرم
پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blogfa.com
با درج لینک یا بنر در وبگاه خود ما را یاری نمائید
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی