وبلاگ حوزه بسیج دانش آموزی عشایری شهید فهمیده

سلام
آنچه پیش روی شماست وبلاگ حوزه بسیج دانش آموزی عشایری است.که با هدف انعکاس فعالیت های بسیج دانش آموزی،معرفی شهدای دانش آموز عشایر،معرفی دانش آموزان و نخبگان عشایر و تبادل تجربیات و نظرات راه اندازی شده است.
پیشاپیش از همه ی دوستانی که ما را از ارائه نقد های سازده خود بهرمند میسازند،صمیمانه سپاسگذاریم.

با احترام،مدیریت فضای مجازی بسیج دانش آموزی عشایری فارس

آخرین نظرات
نویسندگان
این گونه اعمال ذر باورهای اسلامی وجود نداشته و نمی بایست به نام اسلام این چنین حوادثی شکل گیرد
علمای اهل سنت شهرستان خنج در جنوب استان فارس با صدور بیانیه ای اقدامات گروهک های تروریستی و سلفی و تکفیری داعش در عراق و سوریه را به شدت محکوم کردند.

در این بیانیه که همزمان با برگزاری مجمع بسیج شهرستان خنج صادر شد و علما و ائمه جمعه و جماعت این شهرستان آن را امضا کرده اند، آمده است:

با تاثر از وقایع و حوادث خسارت بار انسانی و سرمایه های ناشی از سیسات های استکبار به ویژه آمریکای جنایت کار و صهیونیسم غاصب در سرزمین های اسلامی خصوصا در کشورهای عراق و سوریه توسط گروهک های تروریستی و سلفی و تکفیری داعش، اعلام می گردد که این گونه اعمال ذر باورهای اسلامی وجود نداشته و نمی بایست به نام اسلام این چنین حوادثی شکل گیرد و چهره واقعی دین را در افکار عمومی ملت های جهان وارونه و وحشیانه جلوه دهند. لذا با ابراز انزجار و محکومیت این گونه حوادث تروریستی و تاسف بار ، امیدواریم با وحدت علمای اسلام و اتحاد و یک پارچگی همه امت های اسلامی شاهد وحدت و برادری همه مسلمانان جهان زیر پرچم لا اله الا الله و محمدا رسول الله باشیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۸
Hessam Heidari

نظرات  (۱)

۰۸ تیر ۹۳ ، ۱۰:۱۸ خادم الحسین
سلام علیکم
"نگویید رمضان بلکه بگویید ماه رمضان چرا که رمضان نام خداوند است"
ماه رضان بر شما عاشقان مبارک
به رزیم و منتظر نظرات زیبای شما هستیم...
التماس دعا
یا علی مدد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی