وبلاگ حوزه بسیج دانش آموزی عشایری شهید فهمیده

سلام
آنچه پیش روی شماست وبلاگ حوزه بسیج دانش آموزی عشایری است.که با هدف انعکاس فعالیت های بسیج دانش آموزی،معرفی شهدای دانش آموز عشایر،معرفی دانش آموزان و نخبگان عشایر و تبادل تجربیات و نظرات راه اندازی شده است.
پیشاپیش از همه ی دوستانی که ما را از ارائه نقد های سازده خود بهرمند میسازند،صمیمانه سپاسگذاریم.

با احترام،مدیریت فضای مجازی بسیج دانش آموزی عشایری فارس

آخرین نظرات
نویسندگان
مسئول بسیج دانش آموزی استان فارس گفت: از برترین های دانش آموزان تا کنون 300 نفر را شناسایی کردیم تا در دوره تربیت مدیران تراز انقلاب اسلامی شرکت کنند.

به گزارش بسیج دانش آموزی استان فارس به نقل از  «وبگاه خبری موج ما»، محمد جعفر دوستدار مسئول بسیج دانش آموزی استان فارس با اشاره به اهداف طرح تربیت مدیران تراز انقلاب اسلامی گفت: شناسایی دانش اموزان نخبه مقطع اول دبیرستان و ارتباط با آنان در جهت آموزش مهارت ها و به کار آیی انان در خانواده و جامعه هدف اصلی این طرح می باشد.

دوستدار ادامه داد: تلاش می شود در جهت پیشبرد  سند تحول بنیادین آموزش وپرورش به دانش آموزان ایده آل که برای آن 46 خصوصیت معرفی شده است را تقویت کنیم.

وی یادآور شد: بسیج دانش آموزی بهترین میدان برای تمرین مدیریت است لذا افرادی که در کارها و فعالیت های بسیج دانش آموزی موفق باشند در آینده نیز در عرصه های دانشجویی، فرهنگی، اجتماعی و... حرفی برای گفتن خواهند داشت.

دانش آموزان ایده آل آماده ورود به حیات طیبه باشند

دوستدار افزود: دانش آموز هنرمند و ایده آل، دانش آموزی است که با یک برنامه ریزی دقیق بتواند سه مولفه فعالیت های درسی، حضور در منزل و در کنار خانواده و فعالیت های بسیج را در کنار یکدیگر و به نحو احسن دنبال نماید و در هرسه به موفقیت دست یابد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: دانش آموزان ایده آل باید موحد، خلاق، ماهر و دارای اعتماد به نفس وآماده ورود به حیات طیبه را داشته باشند.

مسئول بسیج دانش آموزی استان فارس یاد آور شد: جهت آموزش مدیران تراز انقلاب اسلامی برنامه های متنوعی از جمله برگزاری همایش، حلقه های معرفتی، نشست های بصیرتی، جلسه و کلاس با حضور مربیان برجسته را در دستور کار قرار داده ایم.

وی از الگو سازی در برنامه ها خبر داد و اضافه کرد: در برنامه های اجرایی جهت مدیران و نخبگان از دانش اموزان سال قبل استفاده گردید تا دانش آموزان شناسایی شده به خود باوری برسند.

دوستدار با اشاره به فصل تابستان خاطر نشان کرد: بیشترین حجم استفاده از این طرح در تابستان می باشد که از 3 الی 6تیر ماه یک دوره اردوی 4 روزه جهت دانش آموزان پیش بینی شده است، همچنین در هفته از 3 جلسه برنامه حلقه های صالحین، معرفتی و سیاسی بهره مند خواهند شد.

این مقام مسئول یکی از مهمترین خصوصیات این طرح ارتباط نزدیک با خانواده دانش آموزان دانست وگفت: در گردهمایی که هر 2 هفته یک بار برگزار می گردد اولیاء دانش آموزان از سخنرانی اساتید برجسته در زمینه های مهارت زندگی و ... بهرمند خواهند شد.

وی در پایان ضمن تشکر از همکاری سازمان آموزش و پرورش از خیران و واقفات درخواست کرد اگر می خواهند وقفی وکمکی کنند بهتر است در کار تربیتی باشد زیرا نیاز جامعه امروز تربیت  و آموزش جوانان جهت نسل آینده می باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۲
Hessam Heidari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی