وبلاگ حوزه بسیج دانش آموزی عشایری شهید فهمیده

سلام
آنچه پیش روی شماست وبلاگ حوزه بسیج دانش آموزی عشایری است.که با هدف انعکاس فعالیت های بسیج دانش آموزی،معرفی شهدای دانش آموز عشایر،معرفی دانش آموزان و نخبگان عشایر و تبادل تجربیات و نظرات راه اندازی شده است.
پیشاپیش از همه ی دوستانی که ما را از ارائه نقد های سازده خود بهرمند میسازند،صمیمانه سپاسگذاریم.

با احترام،مدیریت فضای مجازی بسیج دانش آموزی عشایری فارس

آخرین نظرات
نویسندگان
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

دشمن ضرب شست تفکر شهادت طلبی را به خوبی دیده است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمنان ما امروز جرات ندارند به طور مستقیم در سوریه و عراق وارد شوند چون ضرب شست تفکر بسیجی و شهادت طلبی را دیده‌اند.
به گزارش تنویر، سردار «محمدرضا نقدی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش هیئت عاشقان ولایت بیان داشت: عزت و عظمت امروز اسلام و سربلندی پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی را مدیون خون پاک شهدا هستیم.

وی با اشاره به حضور دشمن و پایگاه‌های راداری و... در منطقه و در اطراف کشور ما گفت: دشمن برای درگیری نظامی با ملت ما خیلی با خود محاسبه کرد و امروز در خود نمی‌بیند با چنین ملت بزرگواری که روحیه بسیجی و شهادت طلبی دارد، وارد درگیری نظامی شود.

سردار نقدی تجربه پیروزی در دفاع مقدس، لبنان و فلسطین را ناشی از تفکر بسیجی و شهادت طلبی دانست و افزود: دشمنان ما امروز جرات ندارند به طور مستقیم در سوریه و عراق وارد شوند چون ضرب شست این تفکر را دیده‌اند. 

وی با اشاره به اینکه موج عزت و اقتداری که ملت ما به برکت شهدا ایجاد کرده، تمام دنیا را مجذوب خود نموده است، گفت: این ملت با مقابله با استکبار، مسیر سرافرازی و پیشرفت روزافزون را در عرصه‌های سیاسی، امنیتی و... طی می‌کند و لذا موج اسلام خواهی به شدت در جهان رو به گستردگی و تزاید است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص اقدامات استکبار جهانی بر علیه موج اسلام خواهی بیان داشت: امروز دشمنان ما به دنبال راهی هستند تا چراغ پرفروغ اسلام گرایی را خاموش کنند.

سردار نقدی با اشاره به تقدم عنصر معنویت و ایستادگی بر سلاح و جنگ افزار در پیروزی‌های بزرگ انقلاب و دفاع مقدس گفت: هر کسی می‌خواهد دنباله رو شهدا باشد باید در راه دین و مقابله با دشمنان اسلام ایستادگی کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با بیان اینکه جنگ نرم امروز دو جبهه دارد، گفت: در یک جبهه تهاجم به بنیادهای اخلاقی و اعتقادی جامعه را می‌بینیم و در جبهه دیگر باید تلاش کنیم جامعه را به تعالی قابل قبولی در ارزش‌های اسلامی برسانیم.

وی با اشاره به فعالیت شبکه‌های به اصطلاح شیعه و سنّی ماهواره‌ای که به اسم مذهب خود طرف مقابل را با بدترین الفاظ مورد سب و لعن و تخریب قرار می‌دهند، اظهار کرد: در واقع این شبکه‌ها نه سنی هستند و نه شیعه و نه در کشور شیعه یا سنّی مستقرند؛ این شبکه‌ها با پشتیبانی دشمن و به قصد اسلام زدایی و هدف قرار دادن وحدت مسلمانان در مرکز لندن فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه افق روشنی در جهان اسلام پیش رو داریم تاکید کرد: هر چه دشمن بیشتر تلاش می‌کند، روز به روز ضعیف‌تر و زبون‌تر می گردد و این، همان کید و مکر خداست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۲
Hessam Heidari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی