وبلاگ حوزه بسیج دانش آموزی عشایری شهید فهمیده

سلام
آنچه پیش روی شماست وبلاگ حوزه بسیج دانش آموزی عشایری است.که با هدف انعکاس فعالیت های بسیج دانش آموزی،معرفی شهدای دانش آموز عشایر،معرفی دانش آموزان و نخبگان عشایر و تبادل تجربیات و نظرات راه اندازی شده است.
پیشاپیش از همه ی دوستانی که ما را از ارائه نقد های سازده خود بهرمند میسازند،صمیمانه سپاسگذاریم.

با احترام،مدیریت فضای مجازی بسیج دانش آموزی عشایری فارس

آخرین نظرات
نویسندگان

به گزارش تنویر، در راستای نهضت مطالعه مفید ،باهدف اندیشه ورزی و تولید علم، دومین برنامه نشست علمی و پژوهشی گروه های تخصصی کارکنان سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز با حضور سرهنگ عبدالرضا روستا فرمانده این ناحیه و با موضوعات مختلف اعتقادی، فرهنگی، اجتماعی، علمی، پژوهشی، فنی و حرفه ای و هنری در این ناحیه برگزار شد.


http://tanvir.ir/files/fa/news/1393/3/25/84244_296.jpg

در این نشست سرهنگ روستا طی سخنانی پیرامون نهضت علمی و پژوهشی گفت: ما برای مطالعه ی مفید، روزانه وقت کافی داریم،اما انگیزه ، اراده، پشتکار و برنامه ریزی برای مطالعه لازم است و در این زمینه گروه های تخصصی باید با هدف گذاری ، تحقیق و پژوهش روی موضوع خاص تاحصول نتیجه به کار خود ادامه دهند.

روستا افزود: افزود مطالعه مفید و تحقیق و پژوهش در زمینه های مختلف علمی و پژوهشی ،فرصت مناسبی برای جوانان در زندگی روزمره شخصی ،خانوادگی،اجتماعی و سازمانی با هدف خدمت به جامعه اسلامی است و جوانان باید به عنوان یک ارزش و توفیق به آن توجه داشته باشند.

وی گفت: ما اگر با اراده و پشتکار برای مدتی این امر مهم را انجام دهیم،آن برای ما یک عادت شایسته و مطلوب خواهد شد و از اثرات مفید و سازنده آن بهره مند خواهیم شد .

در این جلسه اعضای کادر تخصصی علمی و پژوهشی سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه های مختلف علمی و پژوهشی بیان کردند و به تبادل نظر پرداختند.





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۶
Hessam Heidari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی