وبلاگ حوزه بسیج دانش آموزی عشایری شهید فهمیده

سلام
آنچه پیش روی شماست وبلاگ حوزه بسیج دانش آموزی عشایری است.که با هدف انعکاس فعالیت های بسیج دانش آموزی،معرفی شهدای دانش آموز عشایر،معرفی دانش آموزان و نخبگان عشایر و تبادل تجربیات و نظرات راه اندازی شده است.
پیشاپیش از همه ی دوستانی که ما را از ارائه نقد های سازده خود بهرمند میسازند،صمیمانه سپاسگذاریم.

با احترام،مدیریت فضای مجازی بسیج دانش آموزی عشایری فارس

آخرین نظرات
نویسندگان
نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به آمادگی سپاه برای کمک‌رسانی به دولت در حوزه‌های مختلف، گفت: متاسفانه استقبال خوبی از سوی دولت از این پتانسیل نشد و نمی‌شود.

به نقل از فارس حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در نشست خبری اظهار داشت: یکی از آرزوهای ما برخورداری از مراکز آموزشی و پژوهشی قوی بود که به حمدالله از دیرباز این آرزو تحقق پیدا کرده بود اما در صدد ارتقا و تعیین جایگاه مناسب آن بودیم.
 
وی افزود: در سال 59 دانشکده شهید محلاتی برای تامین کادر حوزه نمایندگی ولی فقیه در شهر قم شکل گرفت که بسیار موفق بوده و در سال‌های اخیر مامور شده تا به دیگر دستگاه‌های فرهنگی نیروهای مسلح مانند سازمان عقیدتی،‌ارتش، وزارت دفاع و نیروی انتظامی هم کمک کند.
 
سعیدی در ادامه تصریح کرد: پژوهشکده تحقیقات اسلامی نیز در اوایل انقلاب تشکیل شده و شاهد فعالیت‌های فراوانی در عرصه تهیه متون و آثار ارزشمند از این مجموعه بوده‌ایم. لذا درخواست داشتیم که این پژوهشکده به پژوهشگاه تبدیل شود که در خرداد سال 93 با تدبیر مقام معظم رهبری این پژوهشکده به پژوهشگاه تغییر پیدا کرد و تحت عنوان پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) به عنوان یکی از مهمترین مراکز پژوهشی کشور و تربیت پژوهشگر وارد عرصه رقابت با دیگر پژوهشگاه‌ها شده است.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: ساختار این پژوهشگاه ساختاری جدید است و چندین پژوهشکده در خود دارد از جمله پژوهشکده‌های الهیات و معارف، علوم سیاسی، مطالعات اجتماعی، دفاعی، امنیتی و آینده‌پژوهی و مطالعات راهبردی.
 
سعیدی تصریح کرد: این پژوهشگاه می‌تواند در حوزه علوم انسانی و اسلامی گام‌های بلندی بردارد و نیازهای سپاه و دیگر سازمان‌های عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح را برطرف کند و این آخرین تحول در نمایندگی ولی فقیه در سپاه است.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص اقدامات سپاه در حوزه فرهنگی اظهار داشت: آنچه که در سپاه در گذشته نیز صورت گرفته متکی به تدابیر مقام معظم رهبری بوده مهمترین عنصر مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن گسترش فرهنگ دینی در ذهن، باور و رفتار مجموعه است. لذا ما تلاش کردیم زمینه‌ای فراهم کنیم که پاسداران و بسیجیان از عمق معارف و معنویت برخوردار باشند و در حوزه شناخت ترفندها و توطئه‌های دشمن هوشیار باشند.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: ما در سال‌های اخیر با کمبود اعتبارات همراه بودیم اما تلاش‌هایمان را کم نکردیم و معتقدیم با مدیریت جهادی می‌توان با کمترین اعتبار بهترین کارها را انجام داد.
 
سعیدی در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: در بخش اقتصادی، سپاه آمادگی خود را به دولت اعلام کرده و می‌دانیم که ظرفیت‌های بالایی برای کمک دارد. اما متاسفانه استقبال خوبی از این توان نشد و نمی‌شود.
 
وی افزود: اگر سپاه اعلام آمادگی می‌کند معنای آن به هیچ وجه سهم‌خواهی نیست ولی خب دیدیم که این طور تعبیر شد.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: تنها راهکار مقابله با تحریم و فشارهای دشمن تکیه به استحکام درونی و ظرفیت داخلی است و سپاه هر چه در توان دارد در خدمت دولت و مردم قرار می‌دهد تا این تعبیر عملی شود.
 
سعیدی در بخش دیگری از نشست خبری در پاسخ به سؤال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه سخنان اخیر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از سوی برخی رسانه‌ها برجسته‌سازی و به گونه‌ای القا شده است که نیروهای مسلح مخالف دولت هستند، گفت: این مسئله دو نگاه و بخش دارد یک بخش نقد منطقی و منصفانه و با حساب و کتاب است که هیچ کس مخالف نقد نیست حتی رئیس‌جمهور هم گفته است که ما طالب نقدیم. نقد زمینه رشد را فراهم می‌کند.
 
وی ادامه داد: نگاه دیگر این است که ما بیاییم اطلاعاتی را بدون دقت در جوانب آن روی سایت ببریم که سردار فیروز‌آبادی گفت چرا برخی از رسانه‌هایی که به نوعی می‌توانند منتسب به نیروهای مسلح باشند در انتشار خبر دقت لازم را نمی‌کنند.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تاکید کرد: چه بخواهیم چه نخواهیم برخی خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها منتسب به سپاه هستند از رسانه‌هایی مانند خبرگزاری فارس انتظار است جامعیت لازم را رعایت کنند البته کاملا دقت و امانتداری می‌کنند اما گاهی ممکن است خبری منتشر شود که عوارضی داشته باشد.
 
سعیدی تصریح کرد: سردار فیروزآبادی نیز گفته بود که در بیان خبر و نقد و اطلاع‌رسانی دقت لازم شود تا مبادا هزینه بیخودی پرداخت کنیم. پرداخت هزینه بیهوده غیرمنطقی است. واقعیت‌هایی بگوییم که زمینه رشد و شکوفایی جامعه فراهم شود و از سر دلسوزی باشد به جای ناراحتی.
 
وی در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار ایسنا مبنی بر فیلم منتشر شده از سرلشکر جعفری در فضای مجازی اظهار داشت: هر کسی از هر صحبتی می‌تواند برداشتی داشته باشد که با ذهن گوینده متفاوت است و فکر نمی‌کنم فعلا پرداختن به این موضوع لزومی داشته باشد البته من فیلم را ندیدم اما بریدن قبل و بعد از کلام نمی‌تواند معنای مدنظر گوینده را منتقل کند.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در پایان در خصوص موضوع ابعاد انقلاب اسلامی اظهار داشت: دفاع ما از سوریه هم امنیتی، استراتژیکی و اعتقادی است.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۵
Hessam Heidari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی