وبلاگ حوزه بسیج دانش آموزی عشایری شهید فهمیده

سلام
آنچه پیش روی شماست وبلاگ حوزه بسیج دانش آموزی عشایری است.که با هدف انعکاس فعالیت های بسیج دانش آموزی،معرفی شهدای دانش آموز عشایر،معرفی دانش آموزان و نخبگان عشایر و تبادل تجربیات و نظرات راه اندازی شده است.
پیشاپیش از همه ی دوستانی که ما را از ارائه نقد های سازده خود بهرمند میسازند،صمیمانه سپاسگذاریم.

با احترام،مدیریت فضای مجازی بسیج دانش آموزی عشایری فارس

آخرین نظرات
نویسندگان
دشمن از تمام قدرت خود استفاده می کند تا ولی فقیه را تضعیف کند. برهمین اساس باید قدر نعمت ولایت را دانست و بواسطه آن خداوند بزرگ را شاکر بود.

به گزارش تنویر، در مراسمی با حضور فرمانده سپاه ناحیه فسا، بخشدار ششده وقره بلاغ، مسئولین محلی ، جمعی از فرماندهان پایگاههای مقاومت و دهیاران این منطقه مراسم تودیع ومعارفه فرمانده حوزه مقاومت شهید میرشکاری برگزارشد.

سرهنگ رحمانی فرمانده سپاه ناحیه فسا در سخنانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بویژه میلاد باسعادت حضرت علی اکبر(ع) گفت:دین اسلام با داشتن مبانی غنی همچون قرآن کریم، ائمه معصومین و سیره آنها دینی سعادت بخش برای جهانیان است باید آموزه های قرآن را تفسیر رفتاری کنیم، حادثه کربلا ، شهادت امام حسین (ع) و شهادت علی اکبر(ع)تفسیر رفتاری اسلام بودند. در تاریخ انقلاب هم امام عزیزمان و مقام معظم رهبری نیز با رفتار و کردارشان در قلوب مردم جای گرفتند و باعث شدند که جوانان و همه مردم کشورمان به سوی آنان گرایش پیدا کنند.

سرهنگ رحمانی با اشاره به نامگذاری میلاد حضرت علی اکبر(ع) به روز جوان افزود:یازدهم ماه شعبان سالروز تولد جوان برومندی است که مایه فخر و مباهات جوانان دنیای اسلام است،حضرت علی اکبر (ع) الگوی مناسبی از شجاعت، دین‌داری و ولایت‌مداری برای جوانان است.که گوش به فرمان رهبر زمان خود بودن دروجود نازنین ایشان تجلی یافت.

فرمانده سپاه فسا در ادامه به ویژگی های دوران جوانی و نوجوانی اشاره و افزود: جوانی دورانی است که نشاط ، قدرت، استعداد و اثرپذیری در این دوره به اوج می رسد وبرای همین دشمنان این قشر را مورد هجوم فکری و عقاید انحرافی قرارداده است.در این شرایط همه ما وظیفه داریم جهت حفظ و تربیت دینی جوانان ازتمام ظرفیتها استفاده کنیم و بسیج بستری خوبی است برای تربیت جوانانی مومن و انقلابی که می تواند سلامت فکری وتربیتی جوانان را تضمین کند.

دبیرستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر شهرستان فسا گفت: مهمترین رسالت ما حفظ جوانان و نوجوانان دربرابر تهاجم فرهنگی دشمن وآماده کردن آنها برای نقش آفرینی درعرصه های مختلف پیشرفت کشور است. باید برای این قشر برنامه‌های معنوی، تربیتی ومذهبی ارائه کنیم.

سرهنگ رحمانی باتاکیدبر نقش ولی فقیه در جامعه اسلامی افزود: آمریکای جهانخوار و صهیونیسم بین الملل عامل گسترش تفکراسلام ناب درجهان را ولایت فقیه دانسته و آن را خطری برای بقای خودمی داند دشمن بخوبی درک کرده است که حرکت رو به جلونظام که توام با عزت و سربلندی بوده، نشان از تدبیر و مدیریت مقام معظم رهبری دارد فلذا از تمام قدرت خود استفاده می کند تا این جایگاه را تضعیف کند.برهمین اساس باید قدر نعمت ولایت را دانست و بواسطه آن خداوند بزرگ را شاکر بود.

فرمانده سپاه فسا در بخش دیگری از سخنان خود به نقش ولی فقیه در فتنه 88اشاره و افزود: دشمنان درصدد بودند که اصل نظام و مبانی عقیدتی آن را با یک فتنه برنامه ریزی شده از بین ببرند اما به برکت نگاه تیزبین ولایت این فتنه خنثی و دست های پنهان فتنه گران و حامیان آنها رو شد، ازسوی دیگر دشمنان با رصد دقیق شرایط به درستی دریافته‌اند که مستحکم‌ترین بازوی ولایت که در برابر هجمه‌ها و انحرافات ایستاده و مانع تحقق رویای دشمنان شده است بسیج است از این رو سعی دارند در مقاطع مختلف به بهانه‌های گوناگون هجمه های خودرا به سمت این نهاد مقدس متمرکز کنند .

وی خودسازی، بصیرت، ولایتمداری، تقوا ، دشمن شناسی ومردمی بودن را از مهمترین شاخصه‌های بسیج برشمرد و گفت:بسیج نیرویی پایان ناپذیربرای حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

درادامه بخشدار ششده و قره بلاغ در سخنانی ضمن اشاره به نقش سازنده بسیج در همه عرصه ها بر تعامل سازنده همه دستگاههای بخش با بسیج تاکید کرد.

در پایان این مراسم برادر بسیجی اصغر رسولی بعنوان فرمانده حوزه مقاومت شهید میرشکاری معرفی و از زحمات سروان پاسدار نظری فرمانده سابق این حوزه تقدیر شد/.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۴
Hessam Heidari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی