وبلاگ حوزه بسیج دانش آموزی عشایری شهید فهمیده

سلام
آنچه پیش روی شماست وبلاگ حوزه بسیج دانش آموزی عشایری است.که با هدف انعکاس فعالیت های بسیج دانش آموزی،معرفی شهدای دانش آموز عشایر،معرفی دانش آموزان و نخبگان عشایر و تبادل تجربیات و نظرات راه اندازی شده است.
پیشاپیش از همه ی دوستانی که ما را از ارائه نقد های سازده خود بهرمند میسازند،صمیمانه سپاسگذاریم.

با احترام،مدیریت فضای مجازی بسیج دانش آموزی عشایری فارس

آخرین نظرات
نویسندگان
جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران با اشاره به تحرکات اخیر این گروهک تروریستی تاکید کرد که این تحرکات به صورت طبیعی مهار می‌شود.به گزارش تنویر به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در جمع خبرنگاران در سمنان اظهار کرد: امروز ایران از همیشه قدرتمندتر و نظام استکبار از همیشه ضعیف‌تر است.

وی با اشاره به موارد مطرح‌شده از سوی برخی رسانه‌های معاند و استکباری درباره توان نظامی و موشکی سپاه تصریح کرد: سپاه هیچ‌گاه منفعل گفتمانی نیست که دشمن آن را تولید می‌کند؛ بلکه مسیر خود را مستقل از اراده و خاستگاه نظرات و مواضع دشمن ادامه می‌دهد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به استراتژی دفاعی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: این موضوع، بارها بیان شده که ما همیشه با فرض اینکه تهدیداتی در ابعاد مختلف و با سطوح جهانی علیه ملت ما وجود دارد، قدرت دفاعی خود را آماده کرده‌ایم.

سردار سلامی افزود: این قدرت دفاعی متکی به سیستم‌ها، تجهیزات، نرم‌افزار و سخت افزار بازدارنده از یک سو و سیستم‌های دفاعی اطمینان بخش از سوئی دیگر است.

وی تصریح کرد: امروز سپاه، نیازهای دفاعی را کشف کرده و به فناوری‌های پیشرفته برای توسعه سیستم‌ها و سخت‌افزارهای مورد نیاز خود رسیده است.

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران عنوان کرد: امروز هیچ‌ تکیه‌گاهی به بیگانگان در زمینه دانش‌ و فن‌آوری نداریم.

سردار سلامی با اشاره به پیشرفت‌های سپاه در زمینه‌های علم و فن‌آوری بیان کرد: امروز ایران به ترازها و خطوط برجسته فن‌آوری دست پیدا کرده است و همان گونه که ملت بزرگ ایران هر چند وقت یک بار مشاهده می‌کند، ما از سیستم های راهبردی به مرور زمان بهره‌برداری و رونمائی می کنیم و به اطلاع آنان می‌رسانیم.

وی با اشاره به اینکه ایران امروز از همیشه قدرتمندتر است تصریح کرد: این موضوعی است که همواره آن را بیان کرده ایم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی از همیشه ضعیف تر هستند، عنوان کرد: امروز موازنه به نفع ملت ایران تغییر کرده است.

سردار سلامی عنوان کرد: ما امروز نگران هیچ تهدیدی در هیچ سمتی و در هیچ بعد و امتدادی نیستیم و این مهم به دلیل تغییر در ظرفیت‌ها و استعدادهای دفاعی ما است؛ کشور ما در اوج شکوفائی خود قرار دارد.

تحرکات داعش ثمره مداخلات آمریکا در منطقه است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به حوادث اخیر در کشور عراق و حضور گروهک تروریستی داعش در برخی از استان‌های این کشور اظهار کرد: این موضوع ثمره مداخلات نظامی و سیاست‌های نظام سلطه در جهان اسلام است؛ این موضوع سبب توسعه نا امنی‌ها در منطقه شده است.

سردار سلامی افزود: هرچند این نا امنی ها، واقعیت هائی هستند که وجود دارند، اما به صورت طبیعی مهار می‌شوند.

وی بیان کرد: همان گونه که در کشور سوریه این اتفاق افتاد و غلبه میدانی در این کشور با نظام سوریه شد، در عراق نیز این روند فعلی، معکوس می شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: با مشارکت مردم عراق در فرایند اعاده امنیت به سرزمین خودشان، روند فعلی به سرعت معکوس می شود؛ در عین حال، آزار و اذیت هایی که در حال حاضر به ملت های مسلمان به واسطه توسعه این نا‌امنی‌ها در این کشورها و عقب ماندن از پیشرفت هایشان و تمرکز آنان بر مسائل امنیتی تحمیل می‌شود، محصول سیاست‌های آمریکائی و متحدان منطقه‌ای آنان است.

وی خاطرنشان کرد: این سیاست هایی است که این چنین بعضی از ملت های مسلمان را مورد مخاطره و تهدید قرار می دهد و این موضوع نیز جزئی از روند تقابل ژئوپلتیک نظام سلطه با دنیای اسلام است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ابراز امیدواری کرد: با یاری خداوند به صورت طبیعی این روند معکوس می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۴
Hessam Heidari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی