وبلاگ حوزه بسیج دانش آموزی عشایری شهید فهمیده

سلام
آنچه پیش روی شماست وبلاگ حوزه بسیج دانش آموزی عشایری است.که با هدف انعکاس فعالیت های بسیج دانش آموزی،معرفی شهدای دانش آموز عشایر،معرفی دانش آموزان و نخبگان عشایر و تبادل تجربیات و نظرات راه اندازی شده است.
پیشاپیش از همه ی دوستانی که ما را از ارائه نقد های سازده خود بهرمند میسازند،صمیمانه سپاسگذاریم.

با احترام،مدیریت فضای مجازی بسیج دانش آموزی عشایری فارس

آخرین نظرات
نویسندگان

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران با اشاره به تحرکات اخیر این گروهک تروریستی تاکید کرد که این تحرکات به صورت طبیعی مهار می‌شود.

به گزارش تنویر، اردوی جهادی مشترک سازمان های بسیج جامعه پزشکی و بسیج رسانه سپاه فجر فارس در قالب اعزام یک تیم پزشکی( متخصص و فوق تخصص) و یک گروه رسانه ای(از خبرنگاران حوزه بهداشت و درمان) از تاریخ 22 خرداد لغایت 23 خرداد 93 همزمان با عید نیمه شعبان به مدت دو روز در جزیره هنگام برگزار میگردد.

 این برنامه با محوریت سپاه فجر فارس، دانشگاه علوم پزشکی شیراز و سازمان بسیج جامعه پزشکی و بسیج رسانه فارس با هدف تأمین و پاسخگویی به نیاز های مردم محروم جزیره هنگام در خصوص مسائل بهداشتی، درمانی و مشاوره ای انجام می شود.

این گروه پزشکی و رسانه ای را متخصصان تغذیه، داخلی، دهان و دندان، زنان و زایمان، اورولوژی، سایر تخصص های مورد نیاز و جمعی از فعالان رسانه ای در قالب یک گروه 35 نفره را تشکیل می دهند.

آزمایشگاه، داروخانه سیار و سایر تجهیزات پزشکی تخصصی نیز در آن محل استقرار پیدا خواهد کرد.

پیش از این نیز سپاه فجر فارس با توجه به محرومیت هایی که در جزایر جنوب کشور بویژه هنگام وجود دارد اقدام به ساخت تعدادی پروزه های فرهنگی، مذهبی، ورزشی و... نموده است که از جمله میتوان به ساخت مجموعه فرهنگی ، ورزشی امیرالمومنین (ع) ، غسالخانه، خانه عالم، مسجدامام صادق(ع) اشاره کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۴
Hessam Heidari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی