وبلاگ حوزه بسیج دانش آموزی عشایری شهید فهمیده

سلام
آنچه پیش روی شماست وبلاگ حوزه بسیج دانش آموزی عشایری است.که با هدف انعکاس فعالیت های بسیج دانش آموزی،معرفی شهدای دانش آموز عشایر،معرفی دانش آموزان و نخبگان عشایر و تبادل تجربیات و نظرات راه اندازی شده است.
پیشاپیش از همه ی دوستانی که ما را از ارائه نقد های سازده خود بهرمند میسازند،صمیمانه سپاسگذاریم.

با احترام،مدیریت فضای مجازی بسیج دانش آموزی عشایری فارس

آخرین نظرات
نویسندگان
گفتگو با برترین فرمانده ناحیه بسیج شجره طیبه صالحین کشور:

همدلی و تقویت بنیه علمی متربیان از دلایل برتری در حلقه های صالحین

اهداف ترسیم شده در مسیر اجرایی شدن هر چه با کیفیت تر شجره طیبه صالحین را در فعالیت های خودم می توانم در مواردی از جمله رشد و ارتقاء مسائل تربیتی، بصیرتی و معنوی عزیزان بسیجی در سطح پایگاه های مقاومت خلاصه نمایم.
به گزارش تنویر، مدتی پیش در جشنواره برترین های شجره طیبه صالحین کشور، سرهنگ محبی، فرمانده سپاه فیروزآباد به عنوان رتبه اول برترین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شجره طیبه صالحین کشور معرفی شد.

http://tanvir.ir/files/fa/news/1393/4/9/87139_686.jpg
به همین مناسبت خبرنگار تنویر در فیروزآباد مصاحبه ای با سرهنگ محبی داشته است که در ادامه مطلب آمده است
 
ضمن عرض سلام ابتدا خودتان را بیشتر معرفی کنید؟
 
به نام خدا اینجانب سرهنگ پاسدار شمشاد محبی خدمتگذار کوچک بسیجیان در شهرستان فیروزآباد که توفیق 17 سال خدمت در این پست معنوی در بسیج را دارم.
 
اهداف فعالیت های خود را در مجموعه و حلقه صالحین بیان می کنید؟
 
از سال 90 که توفیق داشتم در سپاه ناحیه فیروزآباد مشغول به خدمت شوم، با توجه به این مسئله که معتقدم برنامه راهبردی بسیج طرح صالحین می باشد و مبنای همه فعالیت ها و برنامه های بسیج، شجره طیبه صالحین می باشد، با جدیت از تمام ظرفیت های معنوی و مادی شهرستان و ناحیه در امر اجرایی کردن حلقه های صالحین استفاده نمودم.
 
اهداف ترسیم شده در مسیر اجرایی شدن هر چه با کیفیت تر شجره طیبه صالحین را در فعالیت های خودم می توانم در مواردی از جمله رشد و ارتقاء مسائل تربیتی، بصیرتی و معنوی عزیزان بسیجی در سطح پایگاه های مقاومت خلاصه نمایم.
 
از طرفی با توجه به هجمه سنگین دشمن و برنامه های مخرب آنها برای جوانان و نوجوانان و مردم، سپاه نیز با این برنامه ارزشمند که حضرت آقا بر آن صحه گذاشته اند و تأیید فرموده اند، دسیسه های دشمن علیه جوانان را خنثی کرده است. فلذا بنده نیز با تمام امکانات در این امر خیر تلاش کردم و خواهم کرد ان شاءالله. پیگیری تحقق کامل شبکه صالحین در سطح ناحیه و برقراری هدفمند اتصال حلقات به یکدیگر از اولویت اصلی برنامه های کاری ما خواهد بود.
 
معتقدم کلیه برنامه های بسیج بایستی در قالب حلقه های صالحین برابر شیوه نامه ها و ابلاغیات انجام گیرد. در ناحیه فیروزآبادنیز کلیه برنامه ها اعم از ستاد عالی صالحین شهرستان، کمیسیون هفتگی صالحین در ناحیه، معین قرار دادن تعدادی از همکارانم در سطح حوزه ها در موضوع شجره طیبه صالحین، جلسه حلقه سرگروه ها و مربیان، سرکشی مداوم از حلق های صالحین حوزه ها، جلسه هیئت منتظران موعود (عج)، در بحث کیفی سازی، برگزاری اردوهای فرهنگی –تربیتی و اردوی راهیان نور، خرید کتاب، اولویت خدمات رسانی به اعضاء حلقات صالحین، جلسه با والدین متربیان، جلسه فصلی با هیئت امناء مساجد و حسینیه ها، سازمان تبلیغات، اوقاف،‌ائمه جمعه و جماعت در خصوص همکاری و همدلی بیشتر با سرگروه ها، مربیان، بکارگیری کارکنان ناحیه به عنوان مربی یا سرگروه، ارزشیابی گردان های بیت المقدس، اردوی بسیج سازندگی، همه اینها توسط حلقه های صالحین و در قالب برنامه های صالحین انجام می گیرد. 
 
 ابتکارات انجام گرفته در حوزه مدیریتی شما چیست؟
 
در زمینه نوآوری های و ابتکارات می توان به مواردی از جمله برخورد عاطفی و دلی با سرگروه ها، مربیان، مسؤلین تعلیم و تربیت حوزه ها و پایگاه های مقاومت، و حضور کلیه کارکنان و نیروهای پایور در حلقات صالحین، اولویت انجام فعالیت ها توسط اعضاء حلقه های صالحین، توصیه به متربیان جهت اخلاص در کارها، مدیریت منابع انسانی حلقات صالحین، تشویق سرگروه ها و مربیان در زمینه های مانند اردوهای راهیان نور، تأمین منابع برای سرگروه ها، تعامل با فرماندهان پایگاه ها، ائمه جماعات و هیئت امناء مساجد، تشویق مردم محلات در خصوص حضور پرشور در نماز جمعه و نامزهای جماعت، سرکشی از خانواده معظم شهدا، برگزاری کلاس های تقویتی، سرکشی مداوم از حلقات صالحین، برگزاری جلسات متربیان به همراه والدین آنها، فعال کردن مساجدی که نماز جماعت در آنها برگزار نمی شد و ... اشاره کرد.
 
 مهمترین عوامل موفقیت خود را به صورت تیتر وار بیان نمایید؟
 
 مهمترین عوامل موفقیت خود و ناحیه فیروزآباد را می توانم در اعتقاد به فعالیت و عملکرد مثبت شجره طیبه صالحین،برخورد عاطفی و دلی ارکان شجره طیبه صالحین ناحیه، استفاده از تمام ظرفیت های موجود در شهرستان در راستای اثر بخشی شجره طیبه صالحین، سرکشی مداوم از حلقه های شجره طیبه صالحین، وقت گذاشتن، اخلاص، برنامه ریزی و با برنامه حرکت کردن، مدیریت منابع انسانی، تقویت بنیه علمی متربیان حلقه های شجره طیبه صالحین و  ... خلاصه نمایم. 
 
اگر در آخر صحبتی با مخاطبان سایت تنویر دارید بفرمایید؟
 
سایت شما سایت اثر گذاری است. تقدیر و تشکر می کنم از عزیزانی که دست اندر کار این سایت هستند. انشاء الله و با توکل بر خدا همه در جهت کار بیشتر تلاش نماییم.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۰
Hessam Heidari

نظرات  (۱)

۱۰ تیر ۹۳ ، ۱۵:۱۸ سرباز جنگ نرم
سلام علیکم
دعای حضرت مهدی(عج) برای مقام معظم رهبری در عرفات + فایل صوتی

http://zohour-news.blog.ir

ان شاءالله که از نظراتتان استفاده کنیم.

جهت سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان صلوات

یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی