وبلاگ حوزه بسیج دانش آموزی عشایری شهید فهمیده

سلام
آنچه پیش روی شماست وبلاگ حوزه بسیج دانش آموزی عشایری است.که با هدف انعکاس فعالیت های بسیج دانش آموزی،معرفی شهدای دانش آموز عشایر،معرفی دانش آموزان و نخبگان عشایر و تبادل تجربیات و نظرات راه اندازی شده است.
پیشاپیش از همه ی دوستانی که ما را از ارائه نقد های سازده خود بهرمند میسازند،صمیمانه سپاسگذاریم.

با احترام،مدیریت فضای مجازی بسیج دانش آموزی عشایری فارس

آخرین نظرات
نویسندگان

طنز/ "قلیان" را که نباید دست دولت داد!

سه شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۵۴ ب.ظ
اخیراً 4هزار دکتر به دکتر روحانی نامه نوشته اند و از او خواسته اند فکری به حال قلیان ها و سونامی سرطان حاصل از آن کند!
با شنیدن این خبر بسیار متعجب زده شدیم و مانده ایم آیا واقعا مشکل جوان های امروز ما قلیان کشیدنشان است یا خیر؟! در همین زمینه چند کارشناس نظرات زیر را مطرح ساختند:
 

http://www.farhangnews.ir/sites/default/files/styles/node_thumb_4/public/content/images/story/93-04/08/81640-244511-1404024873.jpg?itok=mIEI7tXv
شکمت رو بخیه نمی زنم دل و روده ات بریزه بیرون!
کارشناس اول: برخی از افراد معتقد هستند اگر قلیان را از جوانان بگیریم آنها می روند سیگار یا زبانم لال چیزهای دیگر می کشند! همین افراد هم بودند که روزگاری بر این اعتقاد بودند اگر نگذاریم ترامادول در داروخانه ها به فروش برسد آمار شیشه ای ها بالا می رود!
 
در همین زمینه و برای آن دسته از تصمیم گیرانی که اینطور می اندیشند موارد زیر بیان می گردد:
- بهتر است جلوی زورگیری را نگیریم، زیرا اگر به دزدان اجازه ندهیم از مردم در خیابان زورگیری کنند یحتمل به بانک ها دستبرد خواهند زد، آنهم مسلحانه!
 
- بهتر است جلوی گرفتن زیرمیزی را نگیریم، زیرا یحتمل دکترها در حین عمل و با به هوش آوردن بیمار خواهند گفت:"یا فلان تومن بده، یا شکمت رو بخیه نمی زنم دل و روده ات بریزه بیرون!"
 
- بهتر است کاری به دیش های ماهواره مردم نداشته باشیم، زیرا اگر اینجا نتوانند چیزی ببینند یحتمل پا می شوند می روند همانجا تا از نزدیک و بصورت 3بعدی(!) ببینند و اینطوری کلی دلار از کشور خارج می شود.
 
- بهتر است جلوی "زنان خیابانی" را نگیریم، زیرا اینطوری آنها تبدیل به "زنان کوچه ای" می شوند و یک قدم به خانه های مردم نزدیک تر می گردند!
 
- بهتر است اینقدر به گران فروش ها گیر ندهیم! زیرا در اینصورت شرکت ها یا کیفیت محصولاتشان را پایین می آورند و یا وزنش را بصورت نامحسوس(!) کم خواهند کرد!
 
- کلا بهتر است ما هیچ کاری نکنیم، چون هر کاری کنیم بدتر می شود!
 
"قلیان" را که نباید دست دولت داد!
کارشناس دوم: اصلا این دکترها چرا به روحانی نامه نوشته اند؟! "قلیان" را که نباید دست دولت داد! خب دولت چیکار کند؟! توقع دارید قانونی تصویب کنند و هر کس قلیان کشید 2 الی 5 سال حبس برود؟! دولت همینکه بتواند سالی دو سه بار سبدکالا بدهد و هر ماه همین 45هزار تومان را به حسابتان واریز کند، باید بروید خدایتان را شکر کنید! پرتوقعی هم حدی دارد!
 
چه زغال و ایضا طعم(!) هایی سوخته اند!
کارشناس سوم: ششم تیرماه در خبرگزاری ها می خوانیم "رتبه اول سرطان در دنیا را داریم"؛ آیا فکر می کنید این رتبه به همین راحتی به دست آمده است؟! هیچ می دانید چه زغال و ایضا طعم(!) هایی سوخته اند تا بتوانیم این رتبه را تصاحب کنیم! به هر حال ما که نمی توانیم در فوتبال اول شویم و حتی از گروهمان بالا بیاییم، لااقل بگذارید در همین سرطان اول بمانیم!
 
موضع گیری خصمانه علیه قلیان
کارشناس چهارم: تمام این حرف ها شایعه است! متاسفانه برخی از بدخواهان نسبت به قلیان موضع گیری های خصمانه ای انجام می دهند.
قلیان میوه ای و سرطان هیچ ارتباطی به هم ندارد! همان ویتامین هایی که در میوه ها وجود دارد در قلیان میوه ای هم هست! اگر هم سرطانی وجود دارد همه اش به دلیل بنزین آلوده و پارازیت هاست! سیگار و قلیان که مشکلی ندارند! ببینید من خودم 10ساله دارم سیگار می کشم هیچی ام هم نشـ ... آخ! قلبم! 
 
نرفتن به ورزشگاه و قلیان
کارشناس پنجم: شنیده می شود برخی از منتقدان می گویند دلیل اینکه جوانان ما به سراغ قلیان می روند این است که کار ندارند! 
به این خبر که چند روز پیش در روزنامه ها به چاپ رسید توجه کنید: "افزایش ابتلای دانش آموزان دختر به اعتیاد"
 
 
کلاهتان را قاضی کنید! اگر دلیل قلیان کشیدن جوانان بیکاری بود، پس چرا دانش آموزان دختر معتاد می شوند؟! آنها که دیگر مشکل اشتغال ندارند! به نظر بنده تنها دلیل به سمت قلیان رفتن دخترها این است که آنها را به ورزشگاه ها راه نمی دهند! نمی بینید در خارج اصلا دخترها اهل کشیدن قلیان نیستند و اینهمه پاک و سالم تشریف دارند؟! 
 
زیاد بودن میزان شادمانی!
کارشناس ششم: برخی از افراد معتقد هستند چون جوانان افسرده هستند و احساس شادی نمی کنند اینقدر قلیان می کشند! یکی نیست به اینها بگوید مگر شاهد نبودید بعد از هر باخت و مساوی تیم ملی در برزیل جوانان به شادی می پرداختند؟! 
 
آنها حتی وقتی تیم از بازی ها حذف شد هم اینقدر احساس شادی می کردند که به خیابان ها آمدند و خودشان را تخلیه کردند! اگر هم مشکلی هست از افزایش افسردگی نیست، از زیاد بودن میزان شادمانی است! 
 
سرطان بدتر است با بدتیپی؟!
کارشناس هفتم: خب شما بگویید وقتی در یک جمع خانوادگی هستیم چیکار کنیم؟! تخمه بشکانیم که صورت هایمان جوش می زند و بدشکل می شویم! حالا فوقش با کمی قلیان کشیدن ریه هایمان مشکل دار شود! لااقل زشت که نمی شویم! شما بگویید: "سرطان بدتر است با بدتیپی؟!"؛ اولی با شیمی درمانی درست می شود!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۰
Hessam Heidari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی