وبلاگ حوزه بسیج دانش آموزی عشایری شهید فهمیده

سلام
آنچه پیش روی شماست وبلاگ حوزه بسیج دانش آموزی عشایری است.که با هدف انعکاس فعالیت های بسیج دانش آموزی،معرفی شهدای دانش آموز عشایر،معرفی دانش آموزان و نخبگان عشایر و تبادل تجربیات و نظرات راه اندازی شده است.
پیشاپیش از همه ی دوستانی که ما را از ارائه نقد های سازده خود بهرمند میسازند،صمیمانه سپاسگذاریم.

با احترام،مدیریت فضای مجازی بسیج دانش آموزی عشایری فارس

آخرین نظرات
نویسندگان
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی فارس:

دانش آموز بسیجی باید درس، خانه و بسیج را در کنار هم داشته باشد

دوستدار گفت: افرادی که در کارها و فعالیت های بسیج دانش آموزی موفق باشند در آینده نیز در عرصه های دانشجویی، فرهنگی، اجتماعی و... حرفی برای گفتن خواهند داشت
به گزارش تنویر، همایش فرماندهان واحدهای مقاومت شهرستان ارسنجان با حضور مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس برگزار گردید.

 در این همایش که در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهرستان ارسنجان برگزار گردید، فرماندهان جدید و قدیم واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان و منتخبین طرح یاوران ولایت به همراه خانواده های خود حضور داشتند.

در این همایش که به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان ارسنجان برگزار گردید، سرهنگ زارع نژاد فرمانده ناحیه و حجت الاسلام محمدی امام جمعه موقت شهرستان حضور داشتند و فرمانده ناحیه به ایراد سخن پیرامون مسائل بسیج پرداخت.

در ادامه برنامه مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس دوستدار گفت: بسیج دانش آموزی بهترین میدان برای تمرین مدیریت است. افرادی که در کارها و فعالیت های بسیج دانش آموزی موفق باشند در آینده نیز در عرصه های دانشجویی، فرهنگی، اجتماعی و... حرفی برای گفتن خواهند داشت.

دوستدار افزود: دانش آموز هنرمند و ایده آل برای بسیج، دانش آموزی است که با یک برنامه ریزی دقیق بتواند سه مولفه فعالیت های درسی، حضور در منزل و در کنار خانواده و فعالیت های بسیج را در کنار یکدیگر و به نحو احسن دنبال نماید و در هرسه به موفقیت دست یابد.

در پایان مراسم به دانش آموزانی که در سال گذشته تصدی مسئولیت فرماندهی واحد را به عهده داشتند با اهدای لوح سپاس و یک جلد کلام الله مجید تجلیل شد و حاضران عکس یادگاری گرفتند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۲
Hessam Heidari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی