وبلاگ حوزه بسیج دانش آموزی عشایری شهید فهمیده

سلام
آنچه پیش روی شماست وبلاگ حوزه بسیج دانش آموزی عشایری است.که با هدف انعکاس فعالیت های بسیج دانش آموزی،معرفی شهدای دانش آموز عشایر،معرفی دانش آموزان و نخبگان عشایر و تبادل تجربیات و نظرات راه اندازی شده است.
پیشاپیش از همه ی دوستانی که ما را از ارائه نقد های سازده خود بهرمند میسازند،صمیمانه سپاسگذاریم.

با احترام،مدیریت فضای مجازی بسیج دانش آموزی عشایری فارس

آخرین نظرات
نویسندگان
برای ششمین سال متوالی توسط سپاه فجر صورت گرفت
در راستای محرومیت زدایی و به مناسبت ماه ضیافت الهی «سبد رمضانیه» سال 93 بین بیش از 5000 نفر از فقرا، مستمندان و نیازمندان استان فارس تهیه و توزیع می شود.
به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار مسعود راستی با اعلام این خبر گفت:‌ «سبد رمضانیه» امسال حاوی برنج، روغن، حبوبات‌ (لوبیا قرمز، عدس، ماکارونی)، رب گوجه فرنگی، سویا، قند به ارزش هر بسته 85000 هزار تومان توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه فجر فارس تهیه شده است که بمناسبت ماه مبارک رمضان بین بیش از 5000 نفر از نیازمندان و محرومین استان فارس توزیع می شود.

معاون آماد و پشتیبانی سپاه فجر اظهار داشت: امسال ششمین سالی است که سپاه فجر فارس در راستای محرومیت زدایی در کنار فعالیت های فرهنگی، عمرانی و ... در مناطق مختلف استان فارس انجام داده است، اقدام به تهیه "سبد رمضانیه" کرده است که بین نیازمندانی که قبلاً توسط نواحی و رده های سپاه در سراسر استان شناسایی شده اند توزیع خواهد شد.

البته بخشی از این سبد رمضانیه برای توزیع بین اهالی جزیره هنگام به استان هرمزگان ارسال خواهد شد.

وی همچنین ادامه داد: مراسم "رونمایی و بارگیری سبد رمضانیه سال 93" در روز دوشنبه مورخ 2 تیر با حضور حضرت آیت ا... ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و دکتر محمد احمدی استاندار فارس و نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین کشوری و لشکری در محل سپاه فجر فارس برگزار خواهد شد که بعد از این مراسم توزیع این سبد ها در سطح استان آغاز خواهد شد و پیش بینی می شود تا قبل از ماه مبارک رمضان به دست افراد نیازمند در جایجای استان برسد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۲
Hessam Heidari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی